reklama

Zlacnela cesta vlakom

Je mi to čudné, keď v dnešnej dobe niečo zlacnie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Je mi to čudné, keď v dnešnej dobe niečo zlacnie, aj keď som samozrejme rád. Už sme si akosi zvykli na uťahovanie opaskov a reči, že o pár rokov bude lepšie. Nad tým keď zdražie cena benzínu a nafty sa ani nepozastavujem, teda pokiaľ to nie je až tak citeľné ako v minulom roku...Vlakom som necestoval dlho, vlastne ani si nespomínam kedy a kam, len sa mi tak jemne marí, že asi pred piatimi rokmi, trať Bratislava - Žilina a tá cesta vyšla okolo dvesto korún. Preto som zostal včera na stanici prekvapený, keď za lístok do Turčianskych Teplíc si včera vypýtali necelých 180, no bol síce bez miestenky, ale je to ešte dosť ďalej za Žilinou a ešte lacnejšie...Nehovorím, že toto je dôvod na robenie záverov o zlacnení cesty vlakom, tak ich prosím nerobte. Jasné, nikto nemôže vedieť akým vlakom som išiel a aký lístok som si kúpil...A vlastne do toho nikoho nič. Jedno je však isté, ten dotyčný čo kupoval lístok do Turčianskych si ho kupuje pravidelne a pred dvoma týždňami bol o desať korún drahší. Nechápem prečo to tak bolo, no bolo by naivné si myslieť, že kvôli posilneniu dopravy...Tak Ďakujem železniciam za kopček zmrzliny...

Andrej Kovačič

Andrej Kovačič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent,extrovertný-introvert,ak niečo také existuje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu