reklama

Najväčší piatok

Piatkov je v roku síce spočetne veľa, no

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 predsalen dosť aby sme si ich pamätali všetky. A tak je jeden Veľký a ostatné vymyslené...Piatok trinásteho, siedmeho, piateho...Ako človek, ktorý má relatívne málo voľného času a neustále hľadajúci voľno na vydýchnutie, mám piatky osobitne rád. Viem máte ich radi viacerí a nie je vás málo. Tento Veľký piatok by sa mal nazývať Najväčším, tie iné podarené - veľkými a potom bývajú tie nevydarené...bledé, hnedé, také čo by sme aj preskočili. Nie že by som chcel dávať hociktorému piatku taký význam ako má ten pravý Veľký, to by som ani nechcel a ani by som si to nedovolil, aj keď beriem, že sú aj takí, ktorí ani nevedia čo ten Veľký piatok je, nevedia prečo je voľno a nie sú v kanceláriách a hodujú na nejakej grilovačke. Nezazlievam nikomu nič, je to každého osobná vec ako trávi svoj čas. Len tento Veľkonočný piatok by mal byť Najväčším, lebo z piatkov sa snažím robiť tie vydarené dni, pre mňa veľké piatky...Rozdielov medzi tými veľkými a Najväčším piatkom by bolo dosť, tak veľmi stručne na zopakovanie - na Veľký ten pred Bielou sobotou sa nepracuje, neje sa, nepije sa...To sú tie najzákladnejšie, ovládate ich aj vy...Predsalen naozajstný Veľký piatok je v roku len jeden a má osobitné čaro...Neviete mi povedať ako vymeniť obyčajný pondelok alebo dlhú stredu?

Andrej Kovačič

Andrej Kovačič

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent,extrovertný-introvert,ak niečo také existuje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu